Тема: Контрольна робота "Поетичне бачення світу"


Доброго дня, діти! Сьогодні у нас контрольна робота.

Виконайте запропоновані нижче завдання та зробіть самооцінку.

Виконані роботи можна надіслати на мою електронну пошту - innashepsheley@gmail.com


 

 (1-14 завдання – 7 балів)

Знайти правильну відповідь:

1.     Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

2.     Майстер хайку.

а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо  

           

3.     Його поетичні твори близькі  до народних пісень.

а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

         

4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;

б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

 

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?

а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

 

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

7. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.

а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

 

8. Хто автор цих рядків:

Ваша сила тільки в згоді,

А безсилля – в ворожнечі!

а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

 

 

9. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?

а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

 

10. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте, темні звори й світлії луги.

а) алітерацію;             б) порівняння;            в) анафору;              г) метафору

 

11. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

І ясний величний голос,

Як потік, що з гір несеться,

Як потік, що пада в прірву,

Пролунав до всіх народів.

а) алітерацію;            б) порівняння;                в) уособлення;        г) метафору

  

12. Який вірш складається з трьох рядків?

а) поема;                    б) ода;                           в) хайку;                  г) рубаї

 

13.  Знайти відповідності:

                          Поет – країна

1) Мацуо Басьо                 а. Америка

2) Р. Бернс                        б. Японія

3       Лонгфелло                      в. Шотландія

 

14. Гітчі-Маніто з поеми Г. Логфелло «Пісня про Гайавату» -це…

а) великий дух;        б) мисливець;       в) верховний вождь.

 

 

16-17 завдання – 2 бали

16. Дайте визначення поняття «ліричний герой».

 

17. Дайте визначення поняття «хайку».

18 завдання – 3 бали

 

18. Напишіть твір-мініатюру на тему «Мій улюблений поетичний твір»